Dag 9: 'Info point' - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 9: 'Info point' - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 9: 'Info point'

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

22 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend had ik voor het eerst 'info point'. Dit is eigenlijk het zelfde dan een info table in een hotel, maar dan in het centrum van de stad. Om half 10 fiets ik met Adrienne en Yara naar het centrum. Hier ontmoeten we een griekse man, Nectarius. Hij heeft ook een stand op het plein. Hij heeft de sleutel voor de opbergruimte waar onze spullen staan. We staan van 10 tot 12 bij onze stand, maar er komt vrijwel niemand op ons af. We denken dat de toeristen de foute indruk krijgen omdat het lijkt of we alleen maar willen verkopen, maar ons hoofddoel is mensen informeren over de organisatie.

Na de middag ga ik met Luc, Luca, Taylor en Vadim basketballen op een veld vlakbij de camping. Echt fijn om dat weer te kunnen doen, met een nieuwe basketbal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Dit blog gebruik ik wanneer ik op stage ga in het buitenland of wanneer ik op een verre reis ga. Hier kan iedereen op zien wat ik doe en hoe het met me is.

Actief sinds 19 Mei 2015
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 111453

Voorgaande reizen:

15 Mei 2015 - 03 Juli 2015

stage Archelon 2015

Landen bezocht: