Dag 11. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 11. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 11.

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

24 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Ik begon de dag vroeg met een ochtenddienst, sector D-E-F. Met de auto zetten we eerst de andere af op sector J-K en dan beginnen we op sector F en lopen we terug naar de camping. We vinden helaas geen tracks of nesten.

's Avonds drinken we wat op de camping. Rond half 11 bedenken we nog om naar de stad te gaan om wat te drinken. Luc en Yara blijven op de camping omdat ze de volgende ochtend ochtenddienst hebben. Samen met Boris (Nederlands), Taylor (Canadees), Luca (Duits) en Roxi (Zwitsers) gaan we met een taxi naar het centrum. Wanneer we naar een café lopen komen we Nectarius tegen van de info point. We nodigen hem uit om wat te drinken maar hij wilt naar huis gaan. Na een tijd komen we op een heel leuke binnen plaats waar je gezellig kan drinken. En hier komen we Nectarius weer tegen. Samen met hem zitten we nog tot 4 uur bier, Raki en Oezo te drinken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Dit blog gebruik ik wanneer ik op stage ga in het buitenland of wanneer ik op een verre reis ga. Hier kan iedereen op zien wat ik doe en hoe het met me is.

Actief sinds 19 Mei 2015
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 111453

Voorgaande reizen:

15 Mei 2015 - 03 Juli 2015

stage Archelon 2015

Landen bezocht: