Dag 37 'Day off' - Reisverslag uit Chania, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 37 'Day off' - Reisverslag uit Chania, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 37 'Day off'

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

19 Juni 2015 | Griekenland, Chania

Om half 9 vertrokken we met een cabrio naar het zuiden van het eiland. Oh ja..! Ik had hier gisteravond al Yara en Luc mee naar de infopoint mogen brengen, super leuk!
We reden naar een afgezonderd strand aan het zuiden van het eiland. Dit blijkt namelijk een hele goede snorkelplek te zijn. Maar wanneer we daar aankomen blijkt het te hard te waaien om te kunnen zwemmen. We besluiten om verder te rijden naar een meer om daar te zwemmen. We houden de richting Chania aan, en rijden over een prachtige weg door de bergen. Maar we rijden te ver door en blijken al bijna in Chania te zijn voordat we het merken. We wijzigen onze plannen opnieuw en besluiten om de stad in te gaan. We bezoeken de haven en komen bij een kiosk van Archelon uit. In Chania zit namelijk ook een locatie met vrijwilligers. We bezoeken wat winkels, halen een pizza en dan gaan we rond half 9 terug naar Rethimno.