Dag 39 'Mijn eerste nightsurvey' - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 39 'Mijn eerste nightsurvey' - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 39 'Mijn eerste nightsurvey'

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

21 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Rond 11 uur 's avonds komen we aan op het strand en beginnen we aan de nightsurvey. We lopen sector K constant op en af in de hoop dat we een schildpad zien. We lopen ongeveer 20 minuten tot aan het einde van de sector, waar we vervolgens 15 minuten wachten om dan weer terug te lopen. bij het begin van de sector wachten we weer een kwartier om dan weer vooraf aan te beginnen. Dit herhalen we 4 keer, zonder een schildpad te zien. Rond kwart over 3 gaan we terug naar de camping, helaas zonder resultaat.

Dan slaap ik nog uit tot 12 uur. 's Avonds hebben Yara en ik nog infopoint, maar daar gebeurde niks bijzonders.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Dit blog gebruik ik wanneer ik op stage ga in het buitenland of wanneer ik op een verre reis ga. Hier kan iedereen op zien wat ik doe en hoe het met me is.

Actief sinds 19 Mei 2015
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 111402

Voorgaande reizen:

15 Mei 2015 - 03 Juli 2015

stage Archelon 2015

Landen bezocht: