Dag 33 'MS met den Luc'. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 33 'MS met den Luc'. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 33 'MS met den Luc'.

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

15 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

En dan heb heb je gewoon morning survey met den Luc. Luc en ik lopen sector G-K. We vinden maar liefst 7 tracks, waarvan we er 2 hebben uit gegraven. Maar we hebben geen nest gevonden. De meeste tracks waren raar. Ze liepen bijvoorbeeld kronkelend over het strand of het liep dood. Op het einde van de survey werd het erg warm. Gelukkig konden we met met de auto terug, en ik mocht rijden. Chill! Ook nog ff langs de bakker want we verrekken van de honger, en we hebben brood nodig voor de basecamp.
's middags gaan Luc en ik nog snorkelen in de zee. Bij ons 'rif' zien we nu echt kleine vissen en krabben.
's avonds heb ik info table met Sally in een heel klein hotel aan het stand. We staan een tijdje in een kleine lobby maar er komt niemand langs. Na een tijdje verplaatsen we onze tafel nog naar buiten om mensen op straat ook nog aan te spreken. We spreken uiteindelijk maar 2 mensen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Dit blog gebruik ik wanneer ik op stage ga in het buitenland of wanneer ik op een verre reis ga. Hier kan iedereen op zien wat ik doe en hoe het met me is.

Actief sinds 19 Mei 2015
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 111396

Voorgaande reizen:

15 Mei 2015 - 03 Juli 2015

stage Archelon 2015

Landen bezocht: