Dag 34 'Koelkast breken'. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 34 'Koelkast breken'. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 34 'Koelkast breken'.

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

16 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Dan kun je een beetje uitslapen, kook je rond 9 al je tent uit... Dan begin ik maar aan mijn basecamp duty. Ik wordt gevraagd om de koelkasten schoon te maken en het vriesvakje ijs-vrij te maken omdat het helemaal dichtvriest. met een hamer en bijtel tik ik het ijs eraf tot ik de rand van het vriesvak raak en het gas eruit loopt. Later blijkt dat de hele koelkast kapot is... gelukkkig hebben we nog een andere koelkast over.
's Avonds heb ik nog info point met Roxy. Voordat we daar komen eten we eerst nog Pita Gyros in de stad. Dus we hadden nog maar 2 uur van de 3 over bij de info point. Na onze shift gaan we nog naar de Garden om wat te drinken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Dit blog gebruik ik wanneer ik op stage ga in het buitenland of wanneer ik op een verre reis ga. Hier kan iedereen op zien wat ik doe en hoe het met me is.

Actief sinds 19 Mei 2015
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 111453

Voorgaande reizen:

15 Mei 2015 - 03 Juli 2015

stage Archelon 2015

Landen bezocht: