Dag 31: 'Geen slaap nodig'. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 31: 'Geen slaap nodig'. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 31: 'Geen slaap nodig'.

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

13 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Ik stond vanochtend, nadat ik 5 uur had geslapen, op omdat ik om 5 uur morning survey had. Ik moest samen met Vadim en Valentin sector D-E-F doen. Valentin is een Franse jongen die voor twee dagen uit Chania kwam, een andere locatie, om ons mee te helpen. Na een tijdje te hebben gelopen vinden we maar liefst 4 tracks achter elkaar. De derde bleek ook een nest te zijn. We groeven het nest voorzichtig uit tot we de eieren tegenkwamen. Dan plaatsen we een kooi er om heen en graven we het weer dicht. Aan het einde van de sector kwamen we nog één nest tegen. Het lag tussen 2 hotels in. Daarom kwamen mensen ook kijken wat wij aan het doen waren. Ik heb ze vervolgens kort ingelicht over onze activiteiten.
De rest van de dag had ik geen shift. Luc en ik gingen 's middags zwemmen en verder relaxen op het strand.