Dag 4. 'Niet te gek' - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 4. 'Niet te gek' - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 4. 'Niet te gek'

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

17 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Ik ben vandaag begonnen met verschillende klusjes rond het kamp. Eerst repareerde ik beachmarkers door ze allemaal op maat te zagen. Deze palen worden genummerd en op het strand geplaatst. Hiermee verdelen we het strand in sectoren, en kunnen we bepalen waar een nest ligt waneer we dit vinden. Ook heb ik verschillende donatieboxen gerepareerd. Er ontbrak bijvoorbeeld een slot of een klepje.

's Middags halen we nog wat boodschappen bij de Lidl, ruimen we nog wat op in het kamp en zwemmen we in de zee. Een vrijwilliger uit New Caledonia (Vadim) is morgen jarig. Daarom gaan Luc en ik naar de bakker opzoek naar een taart voor hem. Na een hele tijd zoeken besluiten we een bakpakket te kopen in de supermarkt. Zonder dat Vadim iets in de gaten heeft maakt Yara de taart klaar.

's Avonds gaan we naar de taverne op de camping om een presentatie van Archelon bij te wonen. Deze zal de komende maanden in verschillende hotels worden gegeven om de toeristen te informeren. Dus het was voor ons ter informatie om te zien hoe het hoort te gaan.
Om middernacht vieren we nog even Vadim's verjaardag, maar snel genoeg gaan we allemaal naar bed.

Een rustige dag dus, niet te gek.