Dag 1. 'Aankomst' - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu Dag 1. 'Aankomst' - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Jelle Poell - WaarBenJij.nu

Dag 1. 'Aankomst'

Door: Jelle Poell

Blijf op de hoogte en volg Jelle

14 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Op woensdag 14 mei 2015 vertrek ik met 35 kg aan bagage naar Yara. Vanuit daar vertrekken we (Luc, Yara en ik) naar Schiphol om half 2 's nachts (zonder slaap...) om het vliegtuig van 5 uur te nemen. We kwamen om 9:20 uur aan in Heraklion, lokale tijd.
Met een taxi rijden we voor zeker een uur naar de camping. Aan de ene zijde zien we de bergen van Kreta, en aan de andere kant zien we de kust. De taxichauffeur rijdt hard over de slechte wegen, maar hij weet precies waar de flitspalen staan, want daar gaat hij flink op de rem. Wanneer we uiteindelijk aankomen op de camping worden we ontvangen door een heel team van vrijwilligers en stagiaires. Zij zijn al begonnen met het opbouwen van de algemene ruimte (basecamp). In deze ruimte zullen we de komende weken samen o.a. eten.
We mogen eerst onze tenten opzetten, vervolgens helpen we nog even om de basecamp op te zetten. En dan rond 4 uur eten we souvlaki! Ik voel me echt moe worden van wegen de lange reis, maar we moeten nog even meehelpen met opbouwen. 's Avonds zitten we in de taverne van de camping om elkaar te leren kennen onder het genot van een Mythos biertje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Dit blog gebruik ik wanneer ik op stage ga in het buitenland of wanneer ik op een verre reis ga. Hier kan iedereen op zien wat ik doe en hoe het met me is.

Actief sinds 19 Mei 2015
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 111382

Voorgaande reizen:

15 Mei 2015 - 03 Juli 2015

stage Archelon 2015

Landen bezocht: